8. august 2017

Rapla selveri suurjooks

Nagu ma lubasin, siis kirjutan ma kahest jooksust kust võtsin osa. Üks oli Rapla selveri suurjooks ning teine Maijooks. Esimesena panen siis muljed kirja Rapla Selveri suurjooksust.
Hommik algas nagu iga teinegi. Välja vaadates aga lõõskas päike. Sel hetkel oli mul kahju, et pole lühikesi jooksuriideid. Aga mis siis ikka, panin enda ja lapsed riidesse ning võtsime suuna Raplasse. Kahjuns lapsed jooksma ei jõudnud kuna sai kodus liiga kaua jokutatud. :D
Siis kui Raplasse jõudsime oli kell juba üsna palju. Palusin lastel autos oodata (aknad lahti) ning jooksin oma numbri järgi. Sain numbri kätte läksin lastele järgi.  Auto juures laste abiga panin numbri rinda ning sammusime Selveri juurde. Seal sain äiaga kokku, et ta lapsi vaataks nii kaua kui mina jooksen.
Kõigepealt anti start 10km jooksjatele ning hiljem 5km jooksjatele. Ise ma lootsin raja umbes 35minutiga läbida.
Enne starti oli soojendus, millest ma osa ei võtnud. Tegin ise natuke jalad soojaks. Läksin stardikoridori ning tekkis kohe selline mõnus feeling. Paning omale telefonist muusika mängima ja tundsin end hästi. Siis käiski see kaua oodatud start. Rada ise oli keskmise raskusastemega. Olen ka jooksnud parematel radadel. Jooksu tegi raskeks palav ilm. Alati on esimesed kaks kilomeetrit kõige raskemad ning edasi läheb juba kergemaks üldiselt. Minu jaoks on aga palava ilmaga jooks alati raskem kuna olen siiski harjunud õhtul hilja jooksma. Siiski jäin ma oma 5km rajaga rahule ning plaanin ka järgmine aasta osaleda. Hetkel veel ei tea, kas jääb sama distants või valin pikema aga selle valikuni on mul veel aega piisavalt. :)

Lisan ka paar pilti :)

Pilt rajalt

Enne ja pärast jooksu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar